-
1. Data: 2006-12-11 13:27:55
Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
Od: Cezary <r...@n...nl>
Dnia Mon, 11 Dec 2006 14:15:35 +0100, szerszen napisał(a):
>> Więc w zasadzie ja ich nie pytam tylko informuję. Ale właśnie co jeśli
>> się
>> drugi rozmówca nie zgodzi?
>
> to sie nie zgodzi a ty bedziesz nagrywal, to twoja rozmowa i tyle
No że sobie mogę nagrać to wiem. Ale czy jeśli ja dzwoniąc do firmy mówię
że będę rozmowę nagrywał a rozmówca sie nie zgadza lecz ja mimo wszystko
nagrywam - jest to mimo wszystko zgodne z prawem czy nie?
A czy druga strona (w świetle prawa) po informacji że rozmowa jest
nagrywana może przerwać rozmowę właśnie z tego powodu?
--
Pozdrawiam
-
2. Data: 2006-12-11 14:10:58
Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Cezary wrote:
> No że sobie mogę nagrać to wiem. Ale czy jeśli ja dzwoniąc do firmy mówię
> że będę rozmowę nagrywał a rozmówca sie nie zgadza lecz ja mimo wszystko
> nagrywam - jest to mimo wszystko zgodne z prawem czy nie?
A jeśli się zapytasz, czy rozmówca zgadza się być podczas rozmowy miał
kolorowe skarpetki, a on się nie zgodzi?
> A czy druga strona (w świetle prawa) po informacji że rozmowa jest
> nagrywana może przerwać rozmowę właśnie z tego powodu?
Równie dobrze może przerwać z powodu kolorowych skarpetek.