  • Data: 2002-12-31 14:03:32
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra napisa_(a):

    > tylko dla Ciebie...

    i co z tego?

    > prosty sposób na przekonanie się :-) uzyskać a później ujawnić / oczywiście
    > coś bardzo istotnego dla osoby przekazującej /

    i jaki ciąg dalszy przewidujesz?

    > :P dobrze wiesz

    skąd wiesz, że wiem? ;)

    > że reguluje prawa człowieka i obywatela a tym samym
    > wystąpienie w przeciw temu prawu swój finał znajduje często w postępowaniu
    > karnym ...

    tak, ale przecież nie na podstawie konstytucji, tylko kk - przepisów
    wydanych przez władze państwowe w wykonaniu nakazów konstytucyjnych,
    które są skierowane raczej do nich. Bardzo trudno byłoby znaleźć w
    konstytucji przepisy, które odnosiłyby się i mogły być zastosowane
    bezpośrednie między obywatelami... Tym bardziej, że przepisy
    konstytucyjne nie mają z reguły sankcji, tym bardziej karnych..

    > kolej na Twoją odpowiedz...

    ależ proszę :)

    KG