  • Data: 2002-12-30 12:59:38
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
    news:auo0am$6c7$1@news.tpi.pl...
    > Tak na poważnie - ciekawy jestem jak to jest. Czasem dzwonią po domach
    różni
    > ankieterzy i wiem, że zdarza się, że bez naszej wiedzy nagrywają rozmowę -
    > ciekawi mnie czy mają prawo do tego.

    We wszystkich bankach, które realizują zlecenia przyjmowane telefonicznie,
    rozmowa z klientem jest nagrywana (dla potrzeb dowodowych) bez jego
    wiedzy i zgody.
    Problem jest znacznie szerszy. Coraz częściej jesteśmy filmowani w różnych
    systemach monitorujących (super markety, banki, kantory, stacje benzynowe
    czy nawet na ulicach niektórych miast) i do tej pory nie słyszałem, żeby
    takie
    nagranie nie zostało dopuszczone przez sąd jako materiał dowodowy.
    Joker