eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy telefonicznej › Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
  • Data: 2002-12-30 16:21:35
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
    Od: Tomek Głowacki <tomek@wywalto_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Joker wrote:

    > We wszystkich bankach, które realizują zlecenia przyjmowane telefonicznie,
    > rozmowa z klientem jest nagrywana (dla potrzeb dowodowych) bez jego
    > wiedzy i zgody.

    Powiem z doświadczenia życiowego: nie prawda. Od kiedy załatwiam z
    bankiem cokolwiek przez telefon, kilkakrotnie zapytano mnie czy wyrażam
    zgodę na nagrywanie rozmów w celach takich a takich. Zresztą, w wypadku
    infolinii u mnie w pracy, też wymagano zgody tam pracujących i
    kierowników działów do których ta infolinia dzwoni że rozmowy są
    nagrywane... wnioskuję że jest na to jakiś przepis w związku z tym...

    Pozdrawiam,
    Tomek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1