  • Data: 2010-09-23 06:07:45
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy tel. oraz rejestracja wideo otoczenia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2010 19:11, Dawid Sporysz pisze:

    > wychodząca. I tutaj nasuwa się pytanie. Czy jestem zobowiązany
    > informować zarówno dzwoniącego jak i osobę do której dzwonię że rozmowa
    > jest nagrywana? Kiedyś do mnie dzwoniła miła Pani z banku i za raz na

    Nie. Własne rozmowy możesz nagrywać, zresztą w ogóle notować w dowolny
    sposób, swobodnie i bez informowania innych. Żaden przepis nie zabrania
    nagrywania ani nie nakazuje informowania.

    > początku rozmowy oznajmiła że rozmowa jest nagrywana. Gdy powiedziałem
    > jej że moja rozmowa również jest nagrywana w celu własnego
    > bezpieczeństwa roześmiała się :) Pewnie myślała że żartuję.

    W moim przypadku pracownik dezinfolinii strasznie się zbulwersował i aż
    się rozłączył. Na co złożyłem potem reklamację, notabene uznaną.

    [ciach]

    Oczywiście, że nie.

    Możesz patrzeć - możesz nagrywać.