  • Data: 2012-06-05 23:50:30
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.06.2012 20:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie chodzi oto, że tak zrobie a ze mam do tego prawo.
    > I warto mieć tego świadomość.

    Racja. Ale należy też mieć świadomość że posiadanie prawa w tym akurat
    przypadku rozmija się z powszechnym odbiorem korzystania z tego prawa.

    Tak samo przy publikowaniu korespondencji przychodzącej, jak i przy
    nagrywaniu (na własny użytek) prywatnych rozmów (przy rozmowach
    zawodowych chyba powoli banki nas przyzwyczaiły i się mniej oburzamy).

    > List otwarty to coś innego - o jego upublicznienniu decyduje nadawca a nie
    > odbiorca.

    "Coś jak list otwarty" w sensie że nie jest to zwykły list i rządzi się
    innymi prawami.

    p. m.