eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy jako dowód ustaleń › Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
  • Data: 2012-06-10 23:34:12
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > niestety o etyce w biznesie to masz takie pojecie jak Maciarewicz o
    > wytrzymalosci skrzydla Tupolewa ... juz widze jak HP, Arvato czy
    > Bertelsmann nagrywa potajemnie swoich klientow :-)
    >
    > //Generalnie dotyczy to wszelkich firm, gdzie telemarketing
    > telefoniczny rozwiniety jest troche bardziej niz 3 panie w dziale
    > handlowym.
    >
    > no tu pojechales po calosci ...moje doswiadczenia sa calkiem inne a w
    > zwiazku z tym nasuwa sie generalne pytanie czy Ty rzeczywiscie wiesz
    > ze np jakis helpdesk potajemnie nagrywa klientow (np pracowales tam)
    > czy tylko wydaje Ci sie ze tak moze byc ?
    >
    Skoro twoje doświadczenia są inne, to widocznie nie jest to jednak zawsze
    praktykowane.
    Ale w wielu firmach jest, czasami tylko w celach szkoleniowo-kontrolnych
    pracowników, czasami również po to, aby w razie czego mieć potwierdzenie
    ustalenia z klientem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1