  • Data: 2012-06-06 16:28:32
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.06.2012 18:15, Bydlę pisze:
    > A jeśli treść jest normalna, to...
    >

    > ...tak! To nie ma powodu by:
    > - publikować
    > - bać się publikacji.

    No niekoniecznie. Są rzeczy, które mogę chcieć powiedzieć koledze,
    przyjacielowi etc, a niekoniecznie Wszystkim Wokoło.

    Czasami np. koresponduję na dość osobiste sprawy z moim proboszczem. Nie
    piszę niczego, co byłoby nienormalne, ale niekoniecznie chcę aby wszyscy
    te listy poznali.

    Tak więc w zakresie publikacji, to się zgodzę, że publikowanie takich
    nagrań czy archiwów może być nieetyczne, niemoralne. Ale zachowywanie
    ich dla siebie, to już całkiem inna bajka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek