  • Data: 2012-06-08 06:55:23
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-07 21:39, m pisze:

    > I tak samo, bywają rozmówcy, którym nie zwisa fakt że rozmowa z nimi
    > jest nagrana i siedzi w twoich archiwach.
    >
    > p. m.
    ... i bywają rozmówcy, którym zwisa lub nie fakt powtórzenia treści
    rozmowy.
    Ci, którym poważnie nie zwisa, zastrzegają poufność rozmowy, np. tzw.
    "służby".
    Nie ma wg mnie istotnej różnicy pomiędzy zacytowaniem rozmowy "słyszałem
    i pamiętam dokładnie, Bydlę powiedział, że PAŚ to ch...", a odtworzeniem
    nagrania z telefonu. Różnice zaczynają się, gdy nagrywacz idzie z tym do
    sądu, żeby coś wysądzić i trzeba dopuścić nagranie jako dowód,
    posiadający (mam naiwną nadzieję) większą wagę, niż zeznanie świadka.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda