  • Data: 2012-06-04 21:12:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2012 20:58, spp pisze:

    > Rozumiem, że słowa 'uczciwość', 'przyzwoitość' czy 'kindersztuba' są Ci
    > obce więc choćbym starał się najbardziej jak potrafię to dopóki ich nie
    > zrozumiesz nic z tego nie wyjdzie.

    Moment, rzucasz sobie od tak, że nagrywanie własnej rozmowy jest
    nieuczciwe, nieprzyzwoite (a nawet gorzej, bo te określenia nazwałeś
    łagodnymi). Nie masz na to żadnego poparcia, żadnego wyjaśnienia.

    Rozumiem, że są pewne rzeczy uznawane za nieprzyzwoite wg tradycji. Np.
    latanie z przyrodzeniem albo cyckami na wierzchu nie mieści się w
    przyzwoitości europejskiej, a np. w afrykańskiej może być wręcz szczytem
    właściwego zachowania.

    W przypadku nagrywania rozmów nie ma jednak ani jakiegoś powszechnego
    zwyczaju, więc raczej kierowałbym się zasadą, że jeśli coś kogoś nie
    obraża, nie szkodzi mu na zdrowiu, nie psuje jego opinii w
    społeczeństwie, nie naraża na straty materialne itp. to raczej nie widzę
    powodów do nazwania tego nieprzyzwoitym a już na pewno nie nieuczciwym.

    Czy mam rozumieć, że zarzut nieprzyzwoitości wobec tego działania
    opierasz li tylko wyłącznie na własnym uznaniu?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek