  • Data: 2012-06-05 18:15:43
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-05 17:48:35 +0200, m <m...@g...com> said:

    > A to weź ogłoś wszem i wobec że opublikujesz na na swoim blogu każdy
    > mail który Ci przyjdzie i zobacz jak bardzo spadnie Ci liczba maili od
    > znajomych.
    \
    Ale po co, skoro może to robić i bez ogłaszania?
    (m.in. z tego powodu trzeba myśleć przy pisaniu, a przed wysyłką)
    Jeśli ktoś w swych listach pomawia, obraża, oczernia, kłamie czy
    bredzi, to on ma problem, nie adresat. A jeśli treść jest normalna,
    to...

    ...tak! To nie ma powodu by:
    - publikować
    - bać się publikacji.