  • Data: 2012-06-04 21:05:35
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2012 19:32, spp pisze:
    > Niepoinformowanie rozmówcy o nagrywaniu rozmowy jest nieprzyzwoite.

    Albowiem? Gdybym jeszcze to publikował gdzieś, zwłaszcza z jakimś
    złośliwym komentarzem, to jeszcze mogę zrozumieć etyczny nietakt... Jak
    ktoś ma dobrą pamięć i pamięta szczegóły rozmowy, to ma ostrzegać przed
    rozmową, że zapamięta? W jakim zakresie ucierpi mój rozmówca na tym, że
    odsłucham ponownie rozmowę i wynotuję z niej szczegóły ustaleń
    biznesowych, albo numer telefonu albo termin wizyty u lekarza...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek