  • Data: 2012-06-05 14:49:46
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku nagrywania rozmów nie ma jednak ani jakiegoś powszechnego
    > zwyczaju, [...]

    Czy istotnie? Rozumiem twoje racje, ale wydaje mi się że reakcja spp,
    mimo że sporo przesadzona, jest własnie mocno osadzona w powszechnym
    odbiorze nagrywania rozmów. A mianowicie, nagrywanie kogoś bez jego
    wiedzy, jest traktowane przez prawie wszystkich których znam jako
    szpiegowanie go.

    Przywołałeś analogię z korespondencją i to jest znakomity przykład jak
    rozmija się to co prawo pozwala z tego społecznym odczuciem.

    Gdybym publikował każdy list który do mnie przyjdzie, to mimo że mam do
    tego prawo, traktowany byłbym, zwłaszcza przez nadawców tych listów,
    jako ten który łamie normy.

    Podobnie z nagrywaniem wszystkiego jak leci - mimo że masz do tego
    prawo, nie spodziewaj się zrozumienia.

    p. m.