  • Data: 2012-06-05 16:30:25
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy jako dow?d ustale?
    Od: PJ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nagrywanie klientow moze byc rzeczywiscie uzasadnione (np zawieranie
    skomplikowanej umowy przez telefon, choc w tym przypadku w glownym
    watku mamy dyktafon) ciezko natomiast znalezc mi przyczyne zeby nie
    poinformowac klienta o nagrywaniu ... pytanie tez czy nagrywanie
    odbywa sie w ramach obowiazkow sluzbowych (wtedy odpowiada firma) czy
    jest to nieco ekscentryczne hobby pracownika (dyscyplinarka w razie
    skargi klienta ?) ogolnie powazne firmy zawsze informuja o rejestracji
    rozmowy wiec troche trudno znalezc mi wyjatek ...moze udokumentowany
    Alzheimer ? wtedy mozna zapomniec poinformowac rozmowce o nagrywaniu i
    zaden Sad nie powinien sie przyczepic :-)

    ps reakcja spp wcale nie jest przesadzona, wyobrazcie sobie taki numer
    u siebie w domu, np podczas podpisywania umowy ubezpieczeniowej kawka,
    herbatka, luzna gadka szmatka, w miedzyczasie ze 2 rozmowy
    telefoniczne z zona/kochanka/tesciowa a tu Agent przeklada kasete w
    dyktafonie ...IMHO wszystko zalezy od kontekstu lepiej nie
    generalizowac...

    P.