eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-03 02:00:29
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail m...@t...waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> Witam.
    >>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
    >>> że rozmowa jest rejestrowana.
    >>>
    >> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
    >
    > Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
    > rozmów i dalsze przetwarzanie
    >
    Z czego to wynika?
    dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
    jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.

    >> Ciebie nie.
    >
    > Oczywiście
    >


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Wątroba była cały dzień śledziona

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1