-
1. Data: 2013-08-02 21:37:21
Temat: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: pilocik <p...@n...pl>
Witam.
Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
rozmowę musi o tym fakcie informować ?
Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
rozmowa jest rejestrowana.
Pozdrawiam
-
2. Data: 2013-08-02 21:48:42
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
Dziwne, ale prawdopodobne. Prawie zawsze jak dzwonię jest taka katarynka.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
-
3. Data: 2013-08-02 21:49:37
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>
W dniu 02.08.2013 21:37, pilocik pisze:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje
> każdąrozmowę
Znaczy się robi od razu 10 kopii? Skąd wiesz?
> musi o tym fakcie informować ?
Nie.
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!
-
4. Data: 2013-08-02 22:11:41
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: witek <w...@g...pl>
On 8/2/2013 9:37 PM, pilocik wrote:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
> Pozdrawiam
Nie musi.
Ty tez nie musisz.
Kazdą rozmowę, której jestes uczestnikiem możesz sobie nagrac bez
informowania kogokolwiek.
-
5. Data: 2013-08-02 23:30:36
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
>
Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Ciebie nie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo
-
6. Data: 2013-08-03 01:32:48
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w
> poprzednim odcinku co następuje:
>
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
>> rozmowa jest rejestrowana.
>>
> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
i dalsze przetwarzanie
> Ciebie nie.
Oczywiście
-
7. Data: 2013-08-03 02:00:29
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail m...@t...waw.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>>> Witam.
>>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>>> że rozmowa jest rejestrowana.
>>>
>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>
> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
> rozmów i dalsze przetwarzanie
>
Z czego to wynika?
dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
>> Ciebie nie.
>
> Oczywiście
>
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona
-
8. Data: 2013-08-03 10:45:16
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam.
> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
> rozmowa jest rejestrowana.
Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie
prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
-
9. Data: 2013-08-03 17:21:43
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Osobnik posiadający mail m...@t...waw.pl napisał(a) w poprzednim
> odcinku co następuje:
>>> Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.
>>
>> Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego
>> rozmów i dalsze przetwarzanie
>>
> Z czego to wynika?
> dotychczas słyszałem, ze z racji tego ze to jest sprzet pracodawcy, to
> jedyny obowiązek to poinformowanie pracownika.
>
Z Prawa telekomunikacyjnego, art. 159 ust. 2 i podpunkty
-
10. Data: 2013-08-03 20:32:25
Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
Od: BartekK <s...@d...org>
W dniu 2013-08-03 10:45, Robert Tomasik pisze:
> Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
>> Witam.
>> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
>> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
>> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
>> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził
>> że rozmowa jest rejestrowana.
>
> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo
często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173