eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-04 13:05:36
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...
    >> Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej
    >> nagranie. Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie
    >> klientów, by nie wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób
    >> chamski. To jedynie prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.
    > Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego)
    > konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo często
    > (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się
    > rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.

    dlatego jezeli chce sie cos zalatwic to najprosciej im tego nie mowic

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1