eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-03 01:32:48
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    >> Witam.
    >> Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    >> rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    >> Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    >> konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    >> rozmowa jest rejestrowana.
    >>
    > Zdaje sie, ze musi tylko poinformowac swoich pracowników.

    Niezupełnie tak. Pracownik musi wyrazić zgodę na rejestrowanie jego rozmów
    i dalsze przetwarzanie

    > Ciebie nie.

    Oczywiście

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1