eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznychRe: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
  • Data: 2013-08-19 11:03:25
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > news:ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl...

    >> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >
    >> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >
    > Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.

    Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1