eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2013-08-03 10:45:16
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Czy Firma do której dzwonią klienci, która na 1000% rejestruje każdą
    > rozmowę musi o tym fakcie informować ?
    > Dzwoniłem kilka razy i nie usłyszałem takowego komunikatu a każdy
    > konsultant z którym rozmawiałem i którego o to zapytałem potwierdził że
    > rozmowa jest rejestrowana.

    Każdy może zapisywać sobie notatki z rozmowy, również poprzez jej nagranie.
    Te komunikaty o nagrywaniu mają na celu zdyscyplinowanie klientów, by nie
    wylewali swoich żalów na biednych konsultantów w sposób chamski. To jedynie
    prewencja. Natomiast nie ma żadnego znaczenia prawnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1