eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów przez callcenter. › Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów przez callcenter.
    Date: Tue, 23 Nov 2010 16:52:56 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <icgo0p$ds4$2@news.onet.pl>
    References: <icgllo$ras$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-120-212.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290527577 14212 89.231.120.212 (23 Nov 2010 15:52:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Nov 2010 15:52:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <icgllo$ras$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660033
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-23 16:12, MW pisze:
    > Zapewne wszyscy z nas mieli doświadczenia z callcenter i ich słynna
    > formułka dotycząca nagrywania rozmów "bla bla jeżeli nie wyrażają
    > państwo zgody proszę się rozłączyć"
    >
    > Załóżmy że jestem wyjątkowo nieufnym klientem i obawiając sie że akurat
    > istotny fragment rozmowy z konsultantem zniknie z "powodów technicznych"
    > chciałbym również nagrać rozmowę.
    > Czy mam obowiązek informować konsultanta o fakcie nagrywania?
    > Jakie przepisy to regulują?


    Nie masz obowiązku informowania.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1