  • Data: 2003-03-11 09:02:35
    Temat: Re: Nadgorliwość policji
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie uwazam wrażliwosci na krzywdę zwierzęcia za powód do smutku ale jesli
    Ty
    > uważasz inaczej to chyba jednak nie powinienes miec psa.

    Nie widzę wrażliwości u osób dokarmiających latające szczury (czyt. gołębie)

    > Co post to inna wersja:-)) Albo coraz bardziej ubarwiona pierwotna:-)))
    > Najpierw "slady ptasich odchodów", potem odwilz i spadajacy snieg, teraz
    > wykladzina w pokoju. A o miedze sie z sąsiadem nie kłocicie?:-)) Bo
    wygląda
    > mi to coraz bardziej na wojnę prywatną:-)))

    Bo to jest prywatna wojna, widzę że coraz lepiej ci idzie ale nie przejmuj
    się niepowodzeniami kobiety (przynajmniej niektóre) mają problemy z
    ogarnięciem całości

    > Jakoś jak widzisz mimo to Ci odpowiadamy:-))))

    Ooo, to miło, dzięki :))

    > Ujmę to tak - jesli sądzisz ze Ci przyklasnę to zmień prawnika:-))) A
    > najlepiej to wynajmij jakiegoś i zaciągnij sąsiada do sądu - będziecie
    obaj
    > usatysfakcjonowani a przy okazji parę osób zarobi na zycie;-)) Czysty
    > zysk:-)) Przy okazji nie zapomnij o wynajęciu bieglych sądowych z
    dziedziny
    > ornitologii, meteorologii oraz akustyka [to w sprawie wyciszania Twoich
    > kroków]:-)))

    Dobry akustyk zawsze w cenie ale zastanawiam się po co wogóle mi odpisujesz
    wolałbym przeczytać czy zarzuty dzielnicowego są zasadne lub nie i
    dlaczego - chyba po to jest ta grupa i nie chyba ma słyżyć jedynie
    dokarmianiu troli?

    > Daj znać kiedy rozprawa. Apelacyjna of course bo pierwszą raczej
    > przegrasz:-))

    i z 50 zł zrobi się conajmniej 500, tylko widzisz w sądzie się nie kłócę
    tylko przedstawiam fakty jak trafię na osobę podobną do ciebie to napewno
    przegram

    Artur