  • Data: 2003-03-11 08:17:54
    Temat: Re: Nadgorliwość policji
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo trzeba. I zmartwię Cię - robię to osobiscie wlasciwie od zawsze.

    To smutne :((

    > Jesli siła Twoich argumentów a raczej ich braku polega na stosowaniu tzw
    > wycieczek osobistych to nie dziwię się ze sąsiad zamiast się z Tobą
    dogadac
    > zglosił sprawę policji.

    Zgadza się, nie może się dogadać bo jak nakazał mi położenie wykładziny bo
    słyszy jak chodzę to powiedziałem że niech się przeprowadzi jak mu nie
    odpowiada. Z trolami się nie dyskutuje a od Ciebie oczekuję bardziej
    rzeczowych informacji o ilę chcesz się z nami podzielić wiedzą w zakresie
    prawa.

    > Tak? A mi się zdawalo ze pisałes o sladach wskazujacych na zalatwianie sie
    > psa na balkonie

    Źle ci się zdawało ale tak to wygląda na pierwszy rzut oka (dzielnicowego,
    późnym popołudniem gdy już ciemno).
    Mimo że zapraszałem go w dzień - nie skorzystał, jego sprawa jak chce się
    ośmieszyć przed sądem grodzkim.

    > oraz uzyles sformułowania "Te żółte ślady to efekt ptasich
    > odchodów ". Teraz nagle mowa o odwilzy:-))

    Chcesz dociec jak jest naprawdę? To zapraszam do mnie, trochę pogoogluj, dwa
    telefony (maksymalnie) i adres już masz.

    Artur