  • Data: 2003-03-11 08:47:48
    Temat: Re: Nadgorliwość policji
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wywodzę z tego że sąsiad bez żadnych podstaw nie donosiłby na policję o
    > sikającym na balkonie psie.

    Donosi i na policję, do straży piejskiej, pisze petycje do administratora w
    różnych sprawach
    Poprzedni właściciel miał to samo.
    Chory człowiek, zastanawiam się jak zmusić go aby się leczył w PZP lub
    zakładzie zamkniętym jak trzeba będzie.

    > A trzymanie psa na balkonie jest dla mnie bestialstwem.

    Szczególnie wtedy gdy to besialstwo trwa kilka minut gdy piesek wyjdzie
    sobie na balkon i zaraz wróci bo np. usłyszy że wołają go jeść - to dopiero
    bestialstwo nie mówiąc o wyprowadzaniu go na spacer bo za to powinni karać
    śmiercią ;))

    Artur