  • Data: 2003-10-24 16:07:47
    Temat: Re: Nadanie NIP ?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mithos"
    > zamieszkania
    >
    > Jakas podstawa prawna na poparcie slow ?

    PITa na 100% rozliczasz w miejscu zamieszkania - przerabialem to jak przez 2
    lata nie bylem nigdzie zameldowany - i dlatego dedukuję że nadanie PITa również.
    Pamietam że konkretnie było w przepisach że tam rozliczasz gdzie 31 XII
    mieszkałeś - wiec żartowałem że trzeba było na 31 XII wyjechać do jakiegoś raju
    podatkowego ;-)
    Ale co to były za przepisy to już nie pamiętam

    możesz nie być zameldowany (jak ja), możesz nie pracować a mieć dochód z
    wynajmowania mieszkania, i dlatego jedyne logiczne rozwiązanie to US odpowiedni
    dla miejsca zamieszkania
    *** blad ***