  • Data: 2005-09-29 16:46:45
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: kim <n...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > mozesz na uczelni, mozesz korzystac z triala

    Tak w ogole, to moze nie korzystac w ogole. Tak nie funkcjonuje normalne
    spoleczenstwo. Ochorna praw, tak, oszustwa z monopolizacja rynku i
    bankrutowaniem konkurencji, nigdy!

    > o tym co oferuje najwiecej bys ie dowiedzial czytajac na stronach microsoft

    ROTFL

    dobra metoda uczenia sie (dla kretynowjak ty :-P )

    > zdziwie cie ale UG umozliwia zakup tego w okolicach 40 zl. i nie jest to
    > program msdnaa. Tradfniej dobieraj
    > uczelnie

    Czyli lepiej jest kiedy o dostepie do wiedzy na UG decyduje... bandyta z
    Redmond.

    > delphi 2005 personal - cena pisma, licencja komercyjna nawet dla
    > prowazdacych DG,
    > Delphi 7 personal do uztyku nie komercyjnego zad armo z www.borland.pl
    > to samo c++ builder 6 personal.
    >
    > co do windows, windows xp home oem
    > http://www.promise.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=5066
    > nie musisz miec wersji pudelkowej

    > zeby uzywac.

    Zalozmy ze studenta studiujacego komputery stac. Co z reszta kotej widza
    zawodowa wymaga zajrzenia a nie uzywania?

    > nie ,mowa jest o odpowiedizlanosci karnej, bo ona precyzyjnie okrsla
    > zlodziejstwo,
    > zlamanie warunmkow umowy to powod do sciagania na drodze cywilnej, bo chyba
    > nie nazwiesz zlodziejem
    > osoby ktora nie tanczy na stole co godzine jak sobie autor licnecji i
    > oprogramowania zyczy czy tak?

    Najciekawesze ze bandyta z Redmond nie jest tak skory procesowac sie tak
    jak ty bobasku. widac nie czuje sie tak mocna z twoja argumentacja.