  • Date: Thu, 23 Nov 2006 13:29:43 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundurki w szkole

    Hikikomori San wrote:

    > Nie ma. No i?

    > A to po podstawowce idzie sie do pracy? Myslalem, ze najpierw jest jakas
    > rozmowa w zawodowce/liceum ...

    Póki co była mowa o mundurku w podstawówce. Ale jak zacznie odbijać
    ludziom w szkołach ponadpodstawowych (bo gimnazjum to właściwie jeszcze
    podstawówka...) to dopiero będziesz mieć problem - przyjść jednocześnie
    we wszystkich mundurkach, żeby się wykazać prestiżem wszystkich swoich
    szkół ;->

    > Jak inaczej?
    >
    > Pozna pora i nie chce mi sie tlumaczyc. Ale mysle, ze jestes w stanie
    > wymyslic kilka takich sytuacji ;)

    Żadnej, która wymagałaby noszenia munduru... także podczas nauki.

    > Wielu ludzi niestety tak ma.

    To myślisz, że z mundurkiem sobie lepiej poradzą? ROTFL

    No, chyba że do obowiązku zakupu mundurka dojdzie jeszcze obowiązek
    zatrudnienia pucybuta ;->

    > No wlasnie? Czy napis po klingonsku "zajebe bialasa" łapie sie na
    > "schludna" czy nie?

    Ty weź może idź na jakąś terapię... bo ja zaraz wymyślę sobie fikcyjną
    rasę, dla której wszelkie uniformy są szczytem wulgarności ;->

    > Jak sam napisales - nikt cie nie zmusi do kupienia dziecku mundurka.
    >
    > No chyba, ze wejdzie ustawa nakazujaca, i pojawia sie formy nacisku z
    > tym zwiazane.

    Raczej doprowadzi to do dalszej kompromitacji polskiego prawa kolejnymi
    idiotycznymi przepisami, które i tak większość obywateli będzie miała w
    "tyle".