  • Data: 2006-11-23 15:46:36
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Czy stroj apelowy to mundur?

    Że niby co proszę? Co to jest "strój apelowy"? Jak mi dawno temu robili
    w szkole jakieś apele, to uczniowie przychodzili w takich samych
    wdziankach, w jakich byli na lekcjach - nie trzeba było się przebierać...

    > Czy garnitur, to mundur?

    Jeśli jakaś instytucja nakazuje je nosić wszystkim - i to dokładnie
    takie same - to owszem.

    > Nie mowie, ze bez problemow i bez sttrat, tylko ze ma pewne opcje, z
    > ktorych moze skorzystac. I moze niezaradnie beczec,z e kupil i teraz
    > nowy musi schowac do szafy. A moze sprzedac.

    A może i nie kupić i niech głupi dyro się wypcha trocinami.

    > Wykaz zatem zwiazek. Jednoznaczy.

    Dyro jest od podejmowania decyzji personalnych oraz innych organizacyjnych.

    Twierdzisz, że to nie ma wpływu na jakość nauczania?