  • Data: 2006-11-23 15:59:03
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Czasem jak nie masz co napisac, to piszesz wlasnie takie glupoty ;)

    Tylko że to akurat twoje głupoty - a właściwie konsekwencja twoich
    głupich teorii o pełnym zalet "prestiżu" przynoszonym przez noszenie
    szkolnego mundurka.

    > Byc moze, byc moze, jesli za mundurkiem pojdzie podobne zmiany w
    > wychowaniu i edukacji.

    "Podobne"?

    > Nie odpowiedziales.

    Odpowiedziałem. Tylko nie zrozumiałeś odpowiedzi. Może załóż mundurek -
    zgodnie z twoją teorią od mundurka się mądrzeje, więc może ci to pomoże ;->

    > No coz. A ja bym chcial, zeby moj dzieciak poszedl do elitarnej szkoly i
    > nosil mundurek. Oczywioscie, szkola nie stanie sie elitarna przez
    > wprowadzenie tylko i li obowiazku noszenia mundurków...

    Powiem więcej: wprowadzenie mundurków nie poprawia ogólnej jakości
    szkoły. To tylko "kwiatek u kożucha".

    W jednym kraju kiedyś wprowadzono bardzo eleganckie mundurki dla dzieci...

    http://www.skoq.pl/?act=gal&gal=lajf&disp=65