  • Data: 2006-11-23 15:54:13
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Nie, mowie cos calkiem odwrotnego, to znaczy,z e na zachodzie dobre
    > szkoly wprowadzaja mundurki, i jakos uczace sie tam dzieciaki nie

    Teraz twierdzisz, że dobre szkoły poznaje się po wprowadzaniu mundurków?
    Czyli uczelnie wyższe to złe szkoły, bo tam nikt nawet nie sugeruje
    wprowadzenie mundurków? (pomijam uczelnie dla trepów)

    > marudza, ze musza nosic mundurki, a rodzice tez si enei pienia, tylko
    > kupuja...

    "Jedz gówno - miliony much nie mogą się mylić!"

    > "Kiepskie wyniki w nauce. Ciagle nieprzygotowany. Bardzo mi przykro, ale
    > Pana syn nie moze dostac promocji do nastepnej klasy, bo uwalil 4
    > przedmioty..."

    Nienoszenie mundurka powoduje słabe wyniki w nauce? Interesująca teoria.
    Wymaga jednak postawienia dwóch pytań: (1) czy masz jakiś dowód i (2) co
    na to twój psychiatra?