  • Data: 2006-11-23 14:46:40
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Fascynujące. Twierdzisz, że mundurki robią z ludzi geniuszy? Opowiedz
    > coś jeszcze...

    Nie, mowie cos calkiem odwrotnego, to znaczy,z e na zachodzie dobre
    szkoly wprowadzaja mundurki, i jakos uczace sie tam dzieciaki nie
    marudza, ze musza nosic mundurki, a rodzice tez si enei pienia, tylko
    kupuja...

    > Niby dlaczego?

    "Kiepskie wyniki w nauce. Ciagle nieprzygotowany. Bardzo mi przykro, ale
    Pana syn nie moze dostac promocji do nastepnej klasy, bo uwalil 4
    przedmioty..."

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji