    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundur galowy
    Date: Sat, 10 Jun 2023 11:43:07 +0200

    W dniu 10.06.2023 o 08:18, Shrek pisze:

    > Jest wyraźnie napisane, że można nosić zagraniczne ordery i odznaczenia.
    > O odznakach nic nie ma więc nie wolno.

    Błądzisz, ale nie chce mi się z Tobą "przepychać".

    > Nie błądzę. Cho choćby policja swój organ prasowy ma i jego zasranym
    > obowiązkiem jest monitorować takie publikacje. To że ty się tym nie
    > zajmujesz nie znaczy że świat się na tobie kończy. A kogo miałeś na
    > myśli pisząc o idiotach?

    Chyba żartujesz, że ktoś śledzi te wszystkie głupoty. Na trzy wątki w
    dwóch Ci wykazałem, ze to bzdura. I wyszukanie koniecznych informacji
    zajęło mi kilka minut. Nie mam jak sprawdzić trzeciej, ale najprościej
    zamiast pisać bzdury było po prostu Generała zapytać, czy ma
    poświadczenie. Ale wówczas nie dałoby się gównoburzy zrobić, więc
    zapytali przypadkowy urząd w stanach, który -zapewne zgodnie z prawdą -
    odpisał, ze nic mu na ten temat nie wiadomo.

    > Nie wydaje mnie się. W takich instytucjach pracują poważni ludzie i jak
    > im zadasz pytanie to udzielają poważnych odpowiedzi. W szczególności tu
    > udzieliliby wtedy odpowiedzi że się tym nie zajmują.

    Nie wiem, o co zapytali, a to może być kluczowe. Ale to już pisałem.

    > Skup się - rozporządzenie określa że można nosić zagraniczne odznaczenia
    > i ordery. Odznak nie - więc nie wolno - nie możesz sobie przypinać do
    > munduru co ci się podoba, tylko to co jest określone rozporządzeniem.

    Skup się: Rozporządzenie mówi o odznakach i nie dzieli ich na krajowe i
    zagraniczne, a zatem można wszystkie.

    > Jakiego generała, jaka kasa:P

    Pomówionego i mowa o odszkodowaniu.

    > LOL:P

    To, że dziennikarzom wydaje się, ze są bezkarni jest pochodną tego, że
    przeważnie tych ich rewelacji nikt mądry poważnie nie traktuje.
    Włączając w to samych oczernianych. Czasem p prostu lepiej sobie taką
    głupotą nie zawracać głowy. Bo jak zaczniesz dziennikarzom udowadniać,
    że piszą bzdury, to obrócą to twierdząc, że tłumi się krytykę prasową, a
    oni tylko się trochę pomylili. Mogą się nie znać?

    --
    (~) Robert Tomasik