  • Data: 2004-06-03 16:57:50
    Temat: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Od: "netuser" <N...@b...mam.dosc> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    >
    > Czytelnikiem tej grupy nie jestem, gdyż z prawem mam niewiele wspólnego.
    > Ostatnio między mną i kolegą nastąpiła dyskusja odnośnie używania lewego
    > kierunkowskazu podczas skręcania na rondzie w lewo.
    > Wg mnie używać nie należy, wg niego trzeba.

    Nienalezy. Masz racje kolega sie myli. Jedynie nalezy zasygnalizowac manerw
    zjezdzania z ronda.
    Niestety rondo w naszym kraju przerasta mozliwosci poprawnej jazdy 96%
    kierowcow ;)
    Co gorsza niektorzy mysla, ze _sam_ goly znak ronda (strzalki na niebieskim
    tle) znaczy ze jak juz jestem na rondzie to mam pierwszenstwo przed
    pojazdami dojezdzajacymi do ronda. (nie chodzi mi o zmiane pasa bedac na
    rondzie)
    Ja generalnie staram sie uwazac na rondzie i nikomu nie ufac.