  • Data: 2003-12-06 23:19:06
    Temat: Re: Może pomożecie?
    Od: "Finka" <f_inka@nospam_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bqtj17$q8q$3@news.onet.pl...

    Przestudiowałam umowę, nie ma tam nic co wskazywałoby, że po rozwiązaniu
    umowy, jestem zobowiązana do płacenia upadłych polis.
    Są do tego zobowiązani agenci firmy, i faktycznie jak padała jakaś umowa,
    odbijano nam to z wypłaty.Rozumiem jednak, że po rozwiązaniu umowy tracę
    wszelkie pełnomocnictwa ( co jest zaznaczone w umowie) i nie jestem już
    pracownikiem firmy. Nie jestem już agentem. Zresztą został mi zwrócony
    weksel, co jak rozumiem świadczy o tym, że wszystkie sprawy wzgl. firmy
    zostały uregulowane.
    Zastanawia mnie tylko działanie firmy windykacyjnej, jeśli nawet, nie
    miałabym racji, to i tak po 3 latach przedawnieniu ulegają sprawy związane z
    prowadzeniem działalności gospodarczej. I na to prawo powołam się przed
    sądem. Nie rozumiem więc w jaki sposób będzie im się opłacało ciąganie mnie
    po sądach?
    Może o czymś nie wiem? Stąd moje pytanie....