  • Data: 2003-05-07 22:33:51
    Temat: Re: Motoryzacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli potrafisz udowodnić, że gość zaprzeczył, jakoby pojazd miał wypadek i
    jednocześnie możliwe jest stwierdzenie, że jednak motocykl brał udział w
    wypadku, to wydaje mi się, że można by zaryzykować zawiadomienie o
    oszustwie. Zakładając, że gdybyś wiedział, że motocykl jest po wypadku to
    byś go nie kupił, albo przynajmniej mniej zapłacił, to akurat będzie to
    doprowadzenie podstępem do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

    W praktyce widzę dwa problemy. Czy na pewno to ujawnione uszkodzenie jest w
    wyniku wypadku? I co rozumieć pod pojęciem wypadek drogowy?
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-