  • Data: 2003-05-07 18:32:51
    Temat: Motoryzacja
    Od: "sla" <s...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc !
    Nowy na grupie i od razu z pytaniem :). Mysle ze na pewno bedziecie mogli mi
    pomoc ...
    Mam problem kwestii motoryzacyjnej. Kupilem motocykl od pierwszego
    wlasciciela, ktory zarzekal sie i poswiadczal, ze byl on bezwypadkowy. Mam
    nawet nagrana rozmowe telefoniczna, w ktorej tak twierdzil. Jednak po pewnym
    czasie okazalo sie, ze jednak ma on wypadkowa przeszlosc ... Co moge zrobic
    w tej sytuacji ? Jakie sa rozwiazania , ktore najlepsze ?
    Dzieki i pozdrawiam
    Slawomir Czop