  • Data: 2003-05-07 23:15:32
    Temat: Re: Motoryzacja
    Od: "sla" <s...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W praktyce widzę dwa problemy. Czy na pewno to ujawnione uszkodzenie
    > jest w wyniku wypadku? I co rozumieć pod pojęciem wypadek drogowy?

    Moze sprecyzuje.... Wedlug sprzedajacego motocykl nie mial nigdy byc
    przewrocony i zadna jego czesc (oprocz opon ;) nie dotykala ziemi. Natomiast
    w miejscach ukrytych pod owiewkami na ramie widoczne sa uszkodzenia powstale
    w wyniku najprawdopodobnie mocnego uderzenia o asfalt oraz slady prob
    naprawienia tego. Nie mialbym zadnych uwag poza jednym faktem : ram
    motocyklowych sie nie naprawia, a ja zostalem wprowadzony w blad i
    zaplacilem jak za zwykly, bezwypadkowy motocykl kupiony w Polsce przez
    pierwszego wlasciciela ....

    Koszt tej zabawki to ok 28000 zl. Moze wiecie jak wysokie sa koszty
    ewentualnego procesu i jak ewentualnie rozegrac ta sprawe ?

    Dzieki za odpowiedz i zaineteresowanie
    Pozdrawiam
    Slawek