    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    Date: Sun, 22 Jan 2006 17:22:22 +0100

    > Ale kiedy rozpoznaja sprawe wylacznie z materialow na sali sadowej to maja
    > juz inny obraz.

    nie, tym bardziej ze media zaraz podwazaja - w trakcie sprawy - zenznaia
    oskrazonych, patrz wylansowany przez media
    jeden z ponoc najgrozniejszych przetepcow ktorego proces obecnie trwa, juz
    jakis geniusz z Newsweeka zza biurka jest w stanie osoadzic czy oskarzony
    mowi prawde czy nie.

    > Zarzuty przeciwko Michaelowi Jacksonowi byly kruche, a w dodatku
    > prokurator klamal. Czy uwazasz gdyby orzekal sedzia, to odwazyl by sie
    > uniewinnic?

    uwazam ze jackson to zly przyklad bo wiele osob uwaza tego czlowieka wrecz
    za boga i na pewno nikt by sie fdo tgo w ankietch nei przyznal,
    chyabz e bylby prymitywem.

    > I napewno sie ja zmieni jezeli obywatele pozwola kurwie gardockiemu na
    > kontynuowanie cyrku pomomio wyrokow w Strasbourgu.

    ile tych wyrokow bylo? 2? a wiesz ile dziennie jest wydawanych wyrokow?
    I dalczego uwazaz ze to ty a nie on ma racje?

    > Taka osobe eliminuje sie z puli lawnikow.

    juz ci pisalem ze to trywialne dostac sie do puli, wystarczy pisac czy
    mowic to co chca, jest to mniejwiecej takie
    jak ufanie siwadkowi i na tej podstawie skazanie oksarzonego co tak zaciekle
    potepiasz w tym watku.

    >Kolezanka zostala wezwana na lawnika. Byla niechetna. Juz przy wejsciu na
    >wstepna eliminacje zadeklarowala ze "oni wszyscy sa winni i powinni byc
    >skazani na kare smierci". Sedziemu szczeka opadla. Na tym sonczyla sie jej
    >kariera lawniczki.

    pisalem, jak jest prymitywem, to sie zdradzi.

    P.