  • Data: 2011-02-12 22:46:10
    Temat: Re: Minimalna szybkość Neostrady, a w=?ISO-8859-2?Q?ymogi_UE?=
    Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-02-12 prostak Rysio wybełkotał:

    > To ze twoj brat jest wioskowym cwelem to juz wiemy czas zeby przejrzal na oczy

    Nie obrażaj bezpodstawnie mojego brata, bo w ten sposób pokazujesz jakim jesteś
    bezczelnym prostakiem.

    > i zamiast ogladac gole cycki na necie

    nie twoja sprawa chłopcze, do czego mój brat używa neta

    > zaczal szukac alternatywnego operatora.

    szukał szukał, ale dostawca ten nie oferuje jak narazie lepszych waunków

    > wojek google mu w tym pewnie pomoze jak nie jest poldebilem

    tu kolejny raz pokazałeś, jakim jesteś pełnym prostakiem

    --
    Nie pozdrawiam prostaków
    Marek