  • Data: 2011-02-12 23:15:32
    Temat: Re: Minimalna szybkość Neostrady, a wymogi UE
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (12.02.2011 23:11), Marek wrote:
    [...]
    > Ostatnio zadzwoniła do brata pani z Tepsy, która zaoferowała mu [...]
    > Tepsa proponuje mu rozwiązanie obecnej umowy i chce wcisnąć nową[...]
    >
    > I teraz moje pytanie: czy z tytułu, że Tepsa MUSI podwyższyć prędkość
    dostarczanego
    > netu,[...]Czy Tepsa jest zmuszona w tej sytuacji żeby wystawić taki aneks,
    > czy może odmówić bratu i brat nadal musiałby korzystać z wolniejszego netu?

    Nie bardzo rozumiem o co się pytasz, czy o to czy brat musi przystać na
    propozycję, czy też czy brat może "ugrać" zwiększenie prędkości bez
    wiązania się nowym cyrografem.

    Jeżeli to pierwsze - to rzeczy jasna nie musi. Jeżeli o to drugie, to
    *wydaje mi się* że w tepsie od zawsze była swoboda z upgradem prędkości,
    problem był z downgradem. Ale niech ma świadomość że na umowie będzie
    miał te 512, ale tak naprawdę to może być dalej 256 :).

    p. m.