  • Data: 2011-02-13 12:28:05
    Temat: Re: Minimalna szybkość Neostrady, a wymogi UE
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio zadzwoniła do brata pani z Tepsy, która zaoferowała mu sporządzenie
    > nowej umowy, ale na internet z szybkością 512 kb/s, bo ponoć są jakieś wymogi Unii

    A czy to czasem nie dzwonili z Telekomunikacji Nowa czy tam Novum ?
    Dokładnie taki sam kit o Unii wciskali mojej mamie - namawiając na
    podpisanie nowej umowy. Oczywiście podczas rozmowy telefonicznej
    konsultant nie raczył wspomnieć, że jego firma nie ma nic wspólnego
    z TPSA, a wręcz starał się przekonać, że jest z TPSA i to tylko
    rutynowa czynność.