  • Data: 2008-11-24 06:57:34
    Temat: Re: Milicjanci dobiorą się do d.. posiadaczom GPS ów :D
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ...nie wiem...

    > Sądząc z opisów taka jest praktyka.
    > Z zastrzeżeniem:

    > ...że nie do końca, pokazanie kompletu licencji na oprogramowanie
    > (sądząc z opisów) powoduje "zwolnienie z podejrzeń".
    >
    > Jak rozumiem idea sprowadza się do zastosowania *takiej samej*
    > procedury (jak przy pecetach).

    Czyli jeśli podczas kontroli w chałupie znajdą kompa, a ja pokażę pakiet
    licencji, to mi kompa nie zabiorą?
    Z dyskusji piętro wyżej zapoczątkowanej przez "MM" (patrz post "Nalot w
    wyniku pomyłki ISP" z 17 listopada) wynika, że najpierw jest zabierany
    komputer, dopiero po kilku miesiącach ktoś sprawdza, czy rzeczywiście na
    kompie było coś pirackiego.
    Jeśli zostanie zastosowana identyczna procedura, to będzie znaczyło, że
    Policja najpierw zabierze sprzęt z samochodu i po kilku miesiącach
    badania GPS-a przez biegłego raczy go oddać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik