  • Data: 2008-12-02 09:38:40
    Temat: Re: Milicjanci dobiorą się do d.. posiadaczom GPS ów :D
    Od: "ChOpLaCz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje się to być wysoce prawdopodobne -
    > przecież jak policmajster
    > złapie złodzieja z Twoim notebookiem w garści,
    > to chyba być chciał
    > aby 'zarekwirował'? ;)
    > Masz osobę (złodzieja), masz "cudzą
    > własność"...

    No wiesz. Niby tak, ale pod warunkiem że złapał
    prawdziwego złodzieja "nie ze swoim" (czyli
    moim:). Jakoś byłbym średnio ucieszony, gdybym w
    drodze z parkingu na domu (nie daj boże na
    delegacji !!!), niosąc w ręce laptopa został
    zatrzymany i...
    -- STAĆ! skąd Pan to ma?
    - jak skąd? To mój laptop.
    --Proszę udowodnić. Faktura, rachunek...
    - Panie... nie wiem... Gdzieś domu, w szpargałach.
    --Trudno. Rekwirujemy do wyjaśnienia.
    -Panie... ale PRACA, umowy, na jutro !!!
    --Trudno. Rekwirujemy. Do widzenia"

    :-)))

    pozdr