  • Data: 2007-10-23 12:50:23
    Temat: Re: Mieszkanie własnościowe i dług w banku.
    Od: Myszkin <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Acha - zapomniałem dodać, że mieszkanie jest niedawno przekształcone
    ze spółdzielczego we własnościowe. Nie wiem czy komornik już to
    wywąchał bo nie wiem jak działają komornicy. Księga wieczysta jest
    czysta. Co się stanie jeśli komornik wybada, że mieszkanie zostało
    przekształcone na własnościowe? Na razie chyba jeszcze o tym nie
    wie...