  • Data: 2007-10-23 15:54:43
    Temat: Re: Mieszkanie własnościowe i dług w banku.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ffkuqv$ojk$1@news2.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > hmm, a przewidujesz w takim razie mieszkanie pod mostem?
    > to taki czarny scenariusz,
    Być może nie jestem w temacie na bieżąco, piszę w pewnym pośpiechu i na
    gorąco.
    Ale może ten scenariusz mu nie grozi?
    Mieszkanie zostanie zlicytowane przez komornika, z uzyskanej ceny zostanie
    potrącony dług i wszelkie koszty, ale nowy właściciel na bruk ich chyba tak
    łatwo nie wywali.
    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=23563
    http://prawoity.pl/wiadomosci/eksmisja-na-bruk-ogran
    iczenia
    http://www.grupy.egospodarka.pl/eksmisja-na-bruk,t,2
    84093,8.html

    > ale to jest na chwile obecna 20 tys, kwota
    > stosukowo nie duza, ale ona bedzie rosla i to w tepie nie maly, koszty
    > komornicze tez sa calkiem spore, nagle sie okaze ze po zlicytowaniu
    > mieszkania nawet na kawalerke ci nie starczy, a wlasciciele mieszkania
    > nie podlegaja ochrnie, jakiej podlegaja najemcy, jak trafisz na skr..
    > komornika, wyeskmituje was na bruk bo ma takie prawo
    Ja bym wziął te 20 dychy kredytu spłacił dług czyniąc mieszkanie matki
    nieobciążonym (spokojny dach nad głową), a potem się martwił o spłatę. To
    bedzie miejsze zmartwienie niż jest teraz, no i daje trochę czasu na jakieś
    ruchy. Jemu nie za bardzo jest co zabrać jak ma tylko pensję.

    --
    Jotte