  • Data: 2007-10-23 14:00:43
    Temat: Re: Mieszkanie własnościowe i dług w banku.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1193146978.842458.318100@i13g2000prf.googlegrou
    ps.com...

    > Niestety w moich planach na przyszłość nie przewiduję zamieszkania z matką w 1
    > musiałbym przestać jeść i zrezygnować z płacenia czynszu.

    hmm, a przewidujesz w takim razie mieszkanie pod mostem?

    to taki czarny scenariusz, ale to jest na chwile obecna 20 tys, kwota stosukowo
    nie duza, ale ona bedzie rosla i to w tepie nie maly, koszty komornicze tez sa
    calkiem spore, nagle sie okaze ze po zlicytowaniu mieszkania nawet na kawalerke
    ci nie starczy, a wlasciciele mieszkania nie podlegaja ochrnie, jakiej podlegaja
    najemcy, jak trafisz na skr.. komornika, wyeskmituje was na bruk bo ma takie
    prawo

    skoro piszesz o komorniku, to znaczy ze sprawa jest juz zapewne w toku, to
    znaczy ze juz sie dlugiem zajmuje, mozna by sie zastanowic czy matka nie mogla
    by ci darowac tego mieszkania, ale nie wiem czy jaki jest okres karencji w
    przypadku dlugow i czy jak sie komornik dopatrzy tego mieszkania i jego
    darowizny to czy nei moze tego cofnac

    na poczatek napewno zrobi zastaw komorniczy w ksiedze wieczystej (tak to sie
    chyba nazywa) ale jesli szybko go nie splacisz, to w konsekwencji stracisz
    mieszkanie i nie bedziesz mial gdzi mieszkac, przemysl to poki czas

    co do kredytu, mozesz wziac kredyt hipoteczny, matka jako wlasciciel da
    mieszkanie jako zabezpieczenie, bedziez mial wtedy tani kredyt na dlugie lata,
    latwiej bedzie splacic, ale zrobic to musisz i im szybciej tym lepiej, bo jak
    moronik "nasra" wam w hipoteke, to juz kredytu zapewne tez nie wezmiesz bo bank
    na to nie pojdzie