    From: A...@k...net.pl (Artur Golański)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Meldunek na stale
    Date: Fri, 05 Apr 2002 18:09:00 GMT
    Sender: a...@p...onet.pl@pd119.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:

    > BTW: w nowych dowodach jest taka pozycja ??
    Wystarczy zajrzec do dowodu lub do ustawy.

    >wpis o zameldowaniu jest nieprawdziwy/bezprawny ?
    Urzad wpisuje 'nieprawdziwe' zameldowanie ? ;-P

    >to sobie pogdybamy.
    Wybacz, ale NIE ze mna ;-(
    1. Nie 'rajcuje' mnie pisanina z osoba, ktora nic nowego do dyskusji
    nie wnosi, prócz powielania tego, co inni napisali.
    2. Nie cytuj calych moich post-ow, ja je znam, a inni moga sciagnac
    3. Pisze wylacznie dlatego, ze 'wywolales mnie do tablicy' (uzyles
    mojego nazwiska) - bez obrazy - wyjasniam jedynie dlaczego list
    pozostawiam bez odpowiedzi.

    Artur Golański