  • Data: 2002-04-05 18:09:00
    Temat: Re: Meldunek na stale
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:

    > BTW: w nowych dowodach jest taka pozycja ??
    Wystarczy zajrzec do dowodu lub do ustawy.

    >wpis o zameldowaniu jest nieprawdziwy/bezprawny ?
    Urzad wpisuje 'nieprawdziwe' zameldowanie ? ;-P

    >to sobie pogdybamy.
    Wybacz, ale NIE ze mna ;-(
    1. Nie 'rajcuje' mnie pisanina z osoba, ktora nic nowego do dyskusji
    nie wnosi, prócz powielania tego, co inni napisali.
    2. Nie cytuj calych moich post-ow, ja je znam, a inni moga sciagnac
    3. Pisze wylacznie dlatego, ze 'wywolales mnie do tablicy' (uzyles
    mojego nazwiska) - bez obrazy - wyjasniam jedynie dlaczego list
    pozostawiam bez odpowiedzi.

    Artur Golański