eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMecenas Giertych WIERZY że nie dało się zastosować wobec niego izraelskiego Pegasusa zgodnie z prawem? › Re: Mecenas Giertych WIERZY że nie dało się zastosować wobec niego izraelskiego Pegasusa zgodnie z prawem?
  • Data: 2021-12-26 16:38:30
    Temat: Re: Mecenas Giertych WIERZY że nie dało się zastosować wobec niego izraelskiego Pegasusa zgodnie z prawem?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.12.2021 o 15:32, A. Filip pisze:

    > Obowiązkiem pierwszego mecenasa opozycji jest równać w dół (bez ograniczeń)?

    Nie wiem jak tam u niego z chrześcijanizmem i nadstawianiem drugiego
    policzka, ale bardzo mi się podoba jak odkrywa hipokryzję pisiorów
    oburzonych że ktoś powiedzmy nawet nagina prawo w swoją stronę. A gdzie
    były pisuie chuje jak wasi łamali oscentacyjnie prawo? Wtedy wam
    hipokryci nie przeszkadzało. Giertych dobrze robi, bo waszą hipokryzję
    obnaża:P

    > Jak ty sądzisz że "Giertychowszczyzna" skończy się z rządami PiS to
    > chyba musisz być idiotą.

    Oczywiście że się nie skończy. Wielokrotnie pisałem, że pis zrobił
    znacznie więcej szkód dla porządku prawnego, bo sprzątanie po nich
    będzie odbywało się w równie pisim trybie:(

    > IMHO Pegasus ma potencjał ujebać politycznie PiS już w wyborach 2023.

    Nie ma. Dopóki jest ciepła woda w kranie i pasza w misce, to pisi
    elektorat ma w dupie pegazusy. No ale się zjebało i pasza drożeje...

    --
    Shrek