eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMecenas Giertych WIERZY że nie dało się zastosować wobec niego izraelskiego Pegasusa zgodnie z prawem? › Re: Mecenas Giertych WIERZY że nie dało się zastosować wobec niego izraelskiego Pegasusa zgodnie z prawem?
  • Data: 2021-12-26 15:32:51
    Temat: Re: Mecenas Giertych WIERZY że nie dało się zastosować wobec niego izraelskiego Pegasusa zgodnie z prawem?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Sprawa jest prosta - obecna władza ma w dupie prawo. Prawem a poniekąd
    > obowiązkiem obywatela jest traktować taką władzę jak okupanta i nie
    > mieć przy tym żadnych wyrzutów sumienia. Jak kuba bogu tak bóg
    > fidelowi. Więc daruj sobie tani symetryzm.

    Obowiązkiem pierwszego mecenasa opozycji jest równać w dół (bez ograniczeń)?
    Jak ty sądzisz że "Giertychowszczyzna" skończy się z rządami PiS to
    chyba musisz być idiotą. PiS *kiedyś* zostanie odsunięty od koryta
    władzy, choć niekoniecznie w 2023.

    IMHO Pegasus ma potencjał ujebać politycznie PiS już w wyborach 2023.
    Nawet taka partacząca jełopozycja jaka jest ten *spierdolony początek*
    pogrywania Pegasusem będzie miała czas "skorygować" to do wyborów.
    *Sądziłem* że rozegrania tego to nawet oni nie będą potrafić
    spierdolić, *powoli* mi to zaczyna przechodzić.

    --
    A. Filip